fbpx

Uniunea Europeană (UE) a solicitat autorităților de la Beijing să revină asupra deciziei de interzicere a emisiei postului BBC World News în China. Canalul britanic este acuzat că ar fi devenit o „morișcă de zvonuri”.

China a decis joi să interzică emisia postului BBC World News în interiorul ţării, pentru ”încălcarea gravă” a reglementărilor chineze privind media.

Într-un comunicat, Administraţia naţională chineză pentru radio şi televiziune a precizat că postul britanic a încălcat principiul potrivit căruia ”informaţiile trebuie să fie veridice şi corecte şi să nu aducă prejudicii intereselor naţionale ale Chinei”.

Decizia Chinei a survenit la o săptămână după ce autoritatea britanică de reglementare în domeniul media (OFCOM) a revocat licenţa de emisie pentru canalul de televiziune chinez de limbă engleză CGTN întrucât a ajuns la concluzia că Partidul Comunist chinez are responsabilitatea editorială finală pentru programele postului respectiv.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.