fbpx

O reacţie adversă rară după administrarea celei de a doua doze de vaccin Pfizer a fost înregistrată de Institutul Naţional de Sănătate Publică. Este vorba despre o femeie în vârstă de 32 de ani, de profesie medic, care a suferit o paralizie temporară facială după administrarea celei de-a doua doze de vaccin BioNTech Pfizer.

“Ministerul Sănătăţii a fost informat de către reprezentanţii Institutului Naţional de Sănătate Publică – Centrul Naţional de Supraveghere şi Control al Bolilor Transmisibile despre înregistrarea unei reacţii adverse rare, paralizie temporară facială, după administrarea celei de a doua doze de vaccin BioNTech Pfizer (Comirnaty)”, precizează, joi, M.S.

Conform sursei citate, în prezent, pacienta se află într-o stare de sănătate bună, iar rezultatele analizelor nu arată modificări patologice.

Reacția adversă avută, potrivit prospectului vaccinului BioNTech Pfizer (Comirnaty), este una rară, care se manifestă și la alte tipuri de vaccinuri.

 

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Ai nevoie de Optimizare SEO Craiova Intră pe alextag.ro